PŘEDNÁŠEJÍCÍ:
Barbora Míková
Barbora se posledních 10 let snaží mapovat českou módní scénu a problematiku s ní spojenou stále mapovat a sledovat, jakým směrem se autorská móda v Česku ubírá a porovnávat to s dosaženými výsledky ze své diplomové práce. Pro českou značku Pietro Fillipi pracovala na pozici Marketing Executive / Produkční, kde zajišťovala a koordinovala VIP eventy pro top klienty Pietro Filipi v Praze, Bratislavě, Brně a Ostravě. Měla na starosti komunikaci s jednotlivými obchody ohledně akcí podpory prodeje, doručování propagačních materiálů na pobočky aj. Zkušenosti má s koordinací projektů a jejich následné realizace, jako je např. event Dny Marianne a Shopping Fever (spolupráce s Burda Praha). Na Barboru se obrací studenti IMT s pomocí v marketingové komunikaci v konkrétních projektech a podílí se na úspěšné dráze řady našich absolventů.
Monika Vaverová
Lidé znají Moniku jako plnou energie a radosti, kterou rozdává všem kolem sebe. I proto má ve svém okolí spoustu zajímavých osobností, které navíc ráda propojuje. Dobré mezilidské vztahy jsou pro ni základním stavebním kamenem osobního i pracovního života. A právě na férovosti, otevřenosti a vzájemné pomoci vybudovala svou značku MIMO Space. Věci říká „na rovinu“ a „bez zbytečných řečí kolem“. Proto s ní lidé rádi spolupracují – protože vždycky s jistotou ví, jak se věci mají.
Baví ji propojovat tradiční řemeslo s moderními technologiemi. Nedá dopustit na tužku a papír, ale od dětství hltá sci-fi tématikou. Je zastáncem klasické krejčoviny, kterou však kombinuje s nejnovějšími materiály, LEDizací či třeba 3D tiskem. Všechny ateliéry si postavila s vrtačkou v ruce, současně ale sleduje nejnovější objevy v technologiích i start-upovou scénu. Ráda při tvorbě kostýmů posouvá hranice postupů i technologií, a považuje se současně jak za návrhářku, tak i „výzkumníka“. Její práce je vlastně taková alchymie – ví, jaký má být výsledek, a z dostupných materiálů a technologií hledá způsob, jak jej dosáhnout. Ráda experimentuje a hledá řešení. Rozhodně od ní neuslyšíte „To nejde“.