Korunní 880/101, Praha 3 +420 776 341 890

Ing. Barbora Míková

Ing. Barbora Míková

Barbora po ukončení studií na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde se věnovala problematikou autorské oděvní tvorby na českém trhu, pracovala ve vydavatelství Burda Praha a v marketingovém oddělení české oděvní značky Pietro Filipi. V současné době je na mateřské dovolené, přednáší o českém módním trhu a píše reporty o stavu módního průmyslu v ČR. V Institutu módní tvorby pravidelně přednáší Fashion marketing a management a věnuje se individuálnímu poradenství.

Barbora přednáší v kurzu BASIC, MEDIUM , Základy módního byznysu

Barbora se v posledních 5 letech snaží českou módní scénu a problematiku s ní spojenou stále mapovat a sledovat, jakým směrem se autorská móda v Česku ubírá a porovnávat to s dosaženými výsledky ze své diplomové práce. Svými postřehy přispěla i do knihy Fahion Management, která vyšla v roce 2019 od autorek V. Khelerová a K. Haunerová.

 

Pro českou značku Pietro Fillipi pracovala na pozici Marketing Executive / Produkční, kde zajišťovala a koordinovala VIP eventy pro top klienty
Pietro Filipi v Praze, Bratislavě, Brně a Ostravě. Měla na starosti komunikaci s jednotlivými obchody ohledně akcí podpory prodeje, doručování propagačních materiálů na pobočky aj. Zkušenosti má s koordinací projektů a jejich následné realizace, jako je např. event Dny Marianne a Shopping Fever (spolupráce s Burda Praha). Na Barboru se obrací studenti IMT s pomocí v marketingové komunikaci v konkrétních projektech a podílí se na úspěšné dráze řady našich absolventů.

VZDĚLÁNÍ
2012 – 2015 Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterské studium, Podniková ekonomika a management
Diplomová práce na katedře marketingu – AUTORSKÁ ODĚVNÍ
TVORBA NA ČESKÉM TRHU
Vedlejší specializace: Arts management

2009 – 2012 Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářské studium, Podniková ekonomika a management

2005 – 2009 Gymnázium Elišky Krásnohorské, Praha 4