Korunní 880/101, Praha 3 +420 776 341 890

Základy fashion managementu

institutmodnitvorby.cz  Základy fashion managementu

Základy fashion managementu

Kurz Fashion managementu je komplexní kurz vzdělávající v oblasti fashion byznysu a marketingu. Každá lekce propojuje teorii s potřebnou praxí.

Kategorie:

Kurzy dlouhodobé

Přihlašte se do kurzu


Jedná se o unikátní kurz, který je pod záštitou našeho institutu. Vzhledem k situaci v  České republice, kdy máme talentované módní návrháře, ale ti nenachází uplatnění na trhu, jsme se rozhodli na základě velké poptávky z průmyslu seskupit naše získané zkušenosti z módního byznysu a sestavit kurz, který reaguje na potřeby trhu. V kurzu se dozvíte základní a nepostradatelné informace o odvětví módního průmyslu ve světě a v České republice, představíme jednotlivé fáze vývoje výrobku od návrhu až po prodej. Ukážeme si, jaké faktory musí obchodník předvídat a analyzovat, než přijde na svět s novou kolekcí (zohlednění mikro a makro trendů) a povíme si, jak probíhá celý proces retailera.

Pozornost je věnovaná marketingové komunikaci a budování nových módních značek. V kurzu se střídá řada odborníků a především lidí z praxe. Můžete si tak otevřeně pohovořit se všemi přednášejícími, kteří kurzem projdou. Cílem kurzu je získat znalosti v módním sektoru a zároveň propojit teoretické znalosti s praxí. Kurz je ukončen závěrečnou zkouškou a odevzdáním projektu, na kterém bude student pracovat v druhé půlce kurzu. Po úspěšném absolvování kurzu (splnění více jak 80% docházky) obdržíte potvrzení o absolvování vydaný naším Institutem, který Vám může otevřít dveře do módního byznysu. V ceně kurzu jsou veškeré podklady k výuce, včetně učebnice Fashion Managementu, na které se podílela hlavní lektorka Klára Haunerová.

TERMÍN KURZ 2019/FM1

5.2. 2019 – 9.4. 2019

úterky 17:15 – 20:15

Volná místa

kurz 2019/FM1: 4

Struktura kurzu
  • 10 setkání s návštěvou 1 x týdně (9 setkání + obhajoba a odevzdání projektu)
  • 1 výuková hodina je v délce 180 min.
  • teoretická výuka, praktická cvičení a závěrečná práce

Součástí programu bude povinná exkurze, která bude naplánovaná mimo učební čas na základě domluvy se studujícími. Studenti se půjdou přímo podívat do výroby, nebo do ateliéru oděvních návrhářů.

Teoretické okruhy:

  • analýza módního trhu
  • hlavní vývojové trendy ve fashion
  • počátky a vývoj módního trhu v Čr
  • autorská módní tvorba, bariery při vstupu na trh, spolupráce s průmyslem
  • základy fashion managementu, podnikání v módním sektoru
  • volba vhodné strategie, plánování a rozhodovací proces
  • krizový management
  • podnikatelské minimum pro mikro a malé podniky
  • právní náležitosti k založení nového brandu
  • velkosériová výroba versus malosériová výroba
  • základy fashion marketingu
  • specifika marketingové komunikace ve fashion
  • sociální sítě jako prostředek moderní komunikace s klenty
  • udržitelná móda a aktuální situace ve světě
  • podpora udržitelné módy v Česku
  • Konzultace projektů
Podmínky pro získání potvrzení o absolvování v českém jazyce (certifikát)
  • splnění minimálně 85% docházky
  • odevzdání a  obhajoba závěrečné práce
LEKTOŘI A HOSTÉ Z PRAXE

 

Analýza módního trhu v Čr a v zahraničí, základy udržitelné módy, fashion marketing: Klára Haunerová

Fashion Retail: Ing. Vladimíra Khelerová

Správa sociálních sítí: Matěj Jan Pardus

Autorská módní tvorba: Pavel Berky

Velkosériová a malosériová výroba: Dita Petrusová Filipová

Problémy na české scéně: Barbora Míková

Založení nového brandu: Yaroslava Gerfanová

INSTITUT MÓDNÍ TVORBY

Adresa: Korunní 101, Praha 3 – Vinohrady

KONTAKT

info@institutmodnitvorby.cz; +420 776 341 890, +420 728 562 404

Termíny přihlášek

Závazné přihlášky je možné zasílat nejpozději 3 dny před začátkem kurzu (v případě volné kapacity). Teprve uhrazením kurzovného je Vaše místo pevně blokované.

MAXIMÁLNÍ POČET

5 účastníků

KURZ 2019/FM1

5.2. – 9.4. 2019
úterý 17:15 – 20:15
Zaklady fashion managementu_program

Ukázka z programu:

Lekce (1) Úvod do problematiky fashion managementu, doporučená literatura, studijní materiály, vysvětlení pojmů, hlavní rozdělení módního trhu podle produktů (Haute Couture – fast fashion), počátky a vývoj módního trhu (hlavní vývojové trendy ve fashion), zadání závěrečné práce (projekt)

Lekce (2) Textilní a oděvní trh ve světě (vývoj odvětví a budoucí potenciály trhu), světový obchod v číslech, Asijská dominance, jakým směrem se bude módní trh ubírat: trendy pro nadcházející léta- globální ekonomika, postoj zákazníků, fashion systém

Lekce (3) Textilní a oděvní trh v České republice (vývoj celého odvětví a budoucí potenciály trhu), příležitosti pro Čr, textilní a oděvní průmysl v číslech, nejvýznamnější podniky a jejich zaměření

Lekce (4) Autorská módní tvorba (méně než 10 zaměstnanců), charakteristika módního trhu, příležitosti pro malé brandy / módní návrháře a oděváře, bariery při vstupu na trh, spolupráce s průmyslem

…celý program ke stažení zde: Zaklady fashion managementu_program

Cena kurzu pro veřejnost

29.900 Kč

Cena kurzu absolventi

26.900 Kč

Po úspěšném absolvování kurzu obdržíte potvrzení o absolvování
a možnost účastnit se ve fashion studiu seminářů, workshopů a celé škály kurzů
s 10% slevou a to na dobu 1 roku.

Doporučujeme nosit na lekce
  • poznámkový blok (na semináře)
  • notebook / tablet / smartphone pro inspiraci (wi-fi je k dispozici)
Přihlašte se do kurzu

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies, pokračováním v návštěvě stránky souhlasíte s jejich používáním. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close