Korunní 880/101, Praha 3 +420 728 562 404
title image

Fashion program

20220420-5P5A0366

Jednodenní seminář: Jak úspěšně založit oděvní značku

4.900 

Pokud zvažujete založit oděvní značku, nebo již značku vlastníte a nevíte si rady, jak z ní vybudovat značku úspěšnou, pak je seminář vhodný přesně pro Vás. Pod vedením uznávané oděvní designerky Moniky Vaverové pochopíte základy pro správně postavený brand a z jednodenního semináře si odnesete řadu důležitých teoretických poznatků uplatnitelných v praxi.

 

Katalogové číslo: 2021-06 Kategorie: , ,
Popis

Event Details

Institut módní tvorby už třináctým rokem pořádá jednodenní seminář pro začátečníky v módním průmyslu se zaměřením na budování úspěšné oděvní značky v tuzemsku či na zahraniční scéně. Přednáškový den je rozdělen do tří tématických bloků, ve kterých se prostřídají dva specialisté na dané téma.  Barbora Míková v prvním bloku seznámí účastníky se současným stavem fashion industry v ČR a ve světě a analyzuje současný trh. V druhé části je pozván módní tvůrce z praxe, jímž je uznávaná módní designerka Monika Vaverová, která  nastíní své začátky a studujícím poradí, jak se efektivně prezentovat a co má a nemá smysl. Zároveň předá doporučení jak vést kreativní brand, včetně nastavení správné marketingové komunikace. 

Pokud zvažujete založit nový brand, nebo v módním průmyslu podnikáte a nevíte si rady v rámci managementu a marketingu, případně postrádáte základní znalosti a dovednosti v daném odvětví, neváhejte se přihlásit. Seminář poskytuje obecné informace v rámci tématických bloků a jedná se o ucelený rychlokurz. Pokud byste po absolvování semináře ještě potřebovali poradit s konkrétním projektem, pak je možné domluvit individuální sezení a prokonzultovat Váš projekt s vybraným konzultantem, viz. poradenství oděvní značka na míru.   Jednodenní seminář se koná pouze v prostorách našeho Institutu v Praze na Vinohradech.

TERMÍN SEMINÁŘE 2025/0Z1

10. 1. 2025

DEN A ČAS

pátek 9:00 - 15:30

PŘEDNÁŠEJÍCÍ

Ing. Barbora Míková, Monika Vaverová, DiS.

Volná místa

kurz 2025/OZ1: 3 volná místa

Vybraná témata semináře

TEORETICKÁ ČÁST / dopolední blok

  • pochopení současného stavu fashion industry ČR / svět
  • predikce vývoje textilního a oděvního trhu
  • současný módní trh a prostor pro nové značky
  • specifika podnikání v oděvním sektoru – důraz na nápad, konkurenci a načasování projektu
  • případové kazuistiky úspěšných značek
  • distribuce a rozvaha – obchod / showroom / e-shop /
  • marketingová komunikace pro oděvní designery
  • příprava produktů k prodeji – povinné náležitosti a následné prodejní kanály

 

PRAKTICKÁ ČÁST / odpolední blok (HOST Z PRAXE)

  • jak vybudovat úspěšný byznys v ČR (formou zkušenosti, host z praxe)
  • krok po kroku k založení značky (právní náležitosti, ochranná známka)
  • financování (proč je to tak těžké?)
  • příběh úspěšného brandu Moniky Vaverové (Mimo Space) a volná inspirace do podnikání
  • jaké sociálně sítě zvolit, včetně vhodné komunikace s klienty
Počet studentů na seminář

max 8

PŘEDNÁŠEJÍCÍ:

 

Barbora Míková

Barbora se posledních 10 let snaží mapovat českou módní scénu a problematiku s ní spojenou stále mapovat a sledovat, jakým směrem se autorská móda v Česku ubírá a porovnávat to s dosaženými výsledky ze své diplomové práce. Pro českou značku Pietro Fillipi pracovala na pozici Marketing Executive / Produkční, kde zajišťovala a koordinovala VIP eventy pro top klienty Pietro Filipi v Praze, Bratislavě, Brně a Ostravě. Měla na starosti komunikaci s jednotlivými obchody ohledně akcí podpory prodeje, doručování propagačních materiálů na pobočky aj. Zkušenosti má s koordinací projektů a jejich následné realizace, jako je např. event Dny Marianne a Shopping Fever (spolupráce s Burda Praha). Na Barboru se obrací studenti IMT s pomocí v marketingové komunikaci v konkrétních projektech a podílí se na úspěšné dráze řady našich absolventů.

 

 

 

 

 

 

Monika Vaverová

Lidé znají Moniku jako plnou energie a radosti, kterou rozdává všem kolem sebe. I proto má ve svém okolí spoustu zajímavých osobností, které navíc ráda propojuje. Dobré mezilidské vztahy jsou pro ni základním stavebním kamenem osobního i pracovního života. A právě na férovosti, otevřenosti a vzájemné pomoci vybudovala svou značku MIMO Space. Věci říká „na rovinu“ a „bez zbytečných řečí kolem“. Proto s ní lidé rádi spolupracují – protože vždycky s jistotou ví, jak se věci mají.

Baví ji propojovat tradiční řemeslo s moderními technologiemi. Nedá dopustit na tužku a papír, ale od dětství hltá sci-fi tématikou. Je zastáncem klasické krejčoviny, kterou však kombinuje s nejnovějšími materiály, LEDizací či třeba 3D tiskem. Všechny ateliéry si postavila s vrtačkou v ruce, současně ale sleduje nejnovější objevy v technologiích i start-upovou scénu. Ráda při tvorbě kostýmů posouvá hranice postupů i technologií, a považuje se současně jak za návrhářku, tak i „výzkumníka“. Její práce je vlastně taková alchymie – ví, jaký má být výsledek, a z dostupných materiálů a technologií hledá způsob, jak jej dosáhnout. Ráda experimentuje a hledá řešení. Rozhodně od ní neuslyšíte „To nejde“.

MÍSTO KONÁNÍ: INSTITUT MÓDNÍ TVORBY

Adresa: Korunní 101, Praha 3 – Vinohrady

POŘADATEL KURZU:

Hauner Partners s.r.o., sídlo firmy: Korunní 880/101 130 00 Praha 3 – Vinohrady. IČ: 03444317

KONTAKT

info@institutmodnitvorby.cz; +420 728 562 404

Termíny přihlášek

Závazné přihlášky je možné zasílat nejpozději týden před zahájením programu (pokud je ještě volná kapacita – stává se, že se obsadí velmi brzy). Teprve uhrazením kurzovného je místo pro studenta pevně blokované. Další termíny semináře se objeví vždy až po naplnění kapacity a program otevíráme maximálně 5x do roka.

Blok Čas Program
09.00 – 09.15 PŘÍCHOD DO ATELIÉRU
1. blok TEORIE 9:15 Zahájení semináře – úvod, seznámení s programem
Barbora Právní náležitosti k založení nového brandu (registr. ochranná známka / druh podnikání / založení firmy)
Sestavení byznys plánu – krok za krokem
Financování / Nad čím přemýšlet – Cenotvorba a cash flow pro oděvní byznys
Příprava produktů k prodeji – povinné náležitosti a následné prodejní kanály
11:30 PAUZA, STŘÍDÁNÍ PŘEDNÁŠEJÍCÍCH
2. blok TEORIE potkává PRAXI
12:30 Úvod, seznámení s přednášejícím návrhářem
Představení oděvní značky přednášejícího
Monika PROČ – klíčové slovo (váš nápad = vaše podnikání)
Specifika podnikání v oděvním sektoru – důraz na váš nápad, konkurenci
13:45 PŘESTÁVKA
3. blok PRAXE 14:00 Praktické sestavení byznys plánu – základní struktura (6 tipů)
Monika Marketingová komunikace / strategie
Branding / vizuální podoba značky
Diskuze
15:30 UKONČENÍ SEMINÁŘE
Cena kurzu

4.900 Kč

Další informace

Další informace

Hmotnost 1 kg
Rozměry 20 × 30 × 50 cm
typ kurzu

Jednodenní seminář: Jak úspěšně založit oděvní značku 10. 1. 2025

Status