Jednodenní seminář: Jak úspěšně založit oděvní značku
7.900 Kč
Pokud zvažujete založit oděvní značku, nebo již značku vlastníte a nevíte si rady, jak z ní vybudovat značku úspěšnou, pak je seminář vhodný přesně pro Vás. Pod vedením uznávané oděvní designerky Moniky Vaverové pochopíte základy pro správně postavený brand a z jednodenního semináře si odnesete řadu důležitých teoretických poznatků uplatnitelných v praxi.
Institut módní tvorby už třináctým rokem pořádá jednodenní seminář pro začátečníky v módním průmyslu se zaměřením na budování úspěšné oděvní značky v tuzemsku či na zahraniční scéně. Celý den je rozdělen do čtyř tématických bloků, ve kterých se zároveň prostřídají tři specialisté na dané téma. Barbora Míková v prvním bloku seznámí účastníky se současným stavem fashion industry v ČR a ve světě a analyzuje současný trh. V druhé části je pozván módní tvůrce z praxe, jímž je uznávaná módní designerkaMonika Vaverová, která nastíní své začátky a studujícím poradí, jak se efektivně prezentovat a co má a nemá smysl. Zároveň předá doporučení jak vést kreativní brand, včetně nastavení správné marketingové komunikace.
Poslední tématický blok je pak věnovaný online marketingu, který povede expertka Michaela Králová. Pokud zvažujete založit nový brand, nebo značku máte a nevíte si rady, jak z ní vybudovat značku úspěšnou, pak jsme tento jednodenní kurz připravili přesně pro Vás. Seminář poskytuje obecné informace pro začátečníky a jedná se o ucelený rychlokurz. Pokud byste po absolvování semináře ještě potřebovali poradit s konkrétním projektem, pak je možné domluvit individuální sezení a prokonzultovat Váš projekt s vybraným konzultantem, viz. poradenství oděvní značka na míru. Jednodenní seminář se koná v prostorách našeho Institutu v Praze na Vinohradech, ale v případě, že nebudete mít možnost dostavit se osobně, můžete se připojit online.
TERMÍN SEMINÁŘE 2024/0Z1
8. 3. 2024
DEN A ČAS
pátek 9:00 - 17:30
PŘEDNÁŠEJÍCÍ
Ing. Barbora Míková, Monika Vaverová, DiS., Ing. Michaela Králová
pochopení současného stavu fashion industry ČR / svět
predikce vývoje textilního a oděvního trhu
současný módní trh a prostor pro nové značky
specifika podnikání v oděvním sektoru – důraz na nápad, konkurenci a načasování projektu
jak vybudovat úspěšný byznys v ČR (formou zkušenosti, host z praxe)
krok po kroku k založení značky (právní náležitosti, ochranná známka)
financování (proč je to tak těžké?)
případové kazuistiky úspěšných značek
distribuce a rozvaha – obchod / showroom / e-shop /
marketingová komunikace pro oděvní designery
příprava produktů k prodeji – povinné náležitosti a následné prodejní kanály
příběh úspěšného brandu Moniky Vaverové (Mimo Space) a volná inspirace do podnikání
úvod do online marketingu, stanovení cílů, výběr správných online kanálů
jak koupit doménu, založení e-shopu, přehled platforem pro tvorbu e-shopů a webů (detailní pohled na populární platformy (WordPress, Shopify, Shoptet, Wix) včetně jejich výhod a nevýhod)
přehled a základy Google nástrojů
jaké sociálně sítě zvolit, včetně vhodné komunikace s klienty
Barbora se posledních 5 let snaží mapovat českou módní scénu a problematiku s ní spojenou stále mapovat a sledovat, jakým směrem se autorská móda v Česku ubírá a porovnávat to s dosaženými výsledky ze své diplomové práce. Pro českou značku Pietro Fillipi pracovala na pozici Marketing Executive / Produkční, kde zajišťovala a koordinovala VIP eventy pro top klienty Pietro Filipi v Praze, Bratislavě, Brně a Ostravě. Měla na starosti komunikaci s jednotlivými obchody ohledně akcí podpory prodeje, doručování propagačních materiálů na pobočky aj. Zkušenosti má s koordinací projektů a jejich následné realizace, jako je např. event Dny Marianne a Shopping Fever (spolupráce s Burda Praha). Na Barboru se obrací studenti IMT s pomocí v marketingové komunikaci v konkrétních projektech a podílí se na úspěšné dráze řady našich absolventů.
Lidé znají Moniku jako plnou energie a radosti, kterou rozdává všem kolem sebe. I proto má ve svém okolí spoustu zajímavých osobností, které navíc ráda propojuje. Dobré mezilidské vztahy jsou pro ni základním stavebním kamenem osobního i pracovního života. A právě na férovosti, otevřenosti a vzájemné pomoci vybudovala svou značku MIMO Space. Věci říká „na rovinu“ a „bez zbytečných řečí kolem“. Proto s ní lidé rádi spolupracují – protože vždycky s jistotou ví, jak se věci mají.
Baví ji propojovat tradiční řemeslo s moderními technologiemi. Nedá dopustit na tužku a papír, ale od dětství hltá sci-fi tématikou. Je zastáncem klasické krejčoviny, kterou však kombinuje s nejnovějšími materiály, LEDizací či třeba 3D tiskem. Všechny ateliéry si postavila s vrtačkou v ruce, současně ale sleduje nejnovější objevy v technologiích i start-upovou scénu. Ráda při tvorbě kostýmů posouvá hranice postupů i technologií, a považuje se současně jak za návrhářku, tak i „výzkumníka“. Její práce je vlastně taková alchymie – ví, jaký má být výsledek, a z dostupných materiálů a technologií hledá způsob, jak jej dosáhnout. Ráda experimentuje a hledá řešení. Rozhodně od ní neuslyšíte „To nejde“.
Michaela je expertkou na online marketing. Specializuje se na PPC kampaně a správu sociálních sítí, a to včetně vytváření a řízení komplexních kampaní. Jejím hlavním cílem je pomáhat firmám dosáhnout úspěchu v online prostředí.
Vyhledává příležitosti, které mohou značkám poskytnout konkurenční výhodu. Jak sama říká, není pouhý pozorovatel, ale především realizátor, kdy dovede tyto příležitosti efektivně proměnit do úspěšných kampaní. Nastavení efektivních procesů je klíčovou součástí jejího přístupu k online marketingu. Michaela se tak snaží vymýšlet strategie a postupy, které maximalizují návratnost investic pro své klienty. V rámci svého bloku Vám přiblíží prostředí online marketingu a jasně definuje, co byste jako začínající tvůrce neměli podcenit na samotném začátku.
Závazné přihlášky je možné zasílat nejpozději dva dny před zahájením programu (pokud je ještě volná kapacita – stává se, že se obsadí velmi brzy). Teprve uhrazením kurzovného je místo pro studenta pevně blokované. Další termíny semináře se objeví vždy až po naplnění kapacity a program otevíráme maximálně 5x do roka.
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.