Jednodenní seminář: Jak úspěšně založit oděvní značku s Monikou Vaverovou
4.600 Kč
Pokud zvažujete založit oděvní značku, nebo již značku vlastníte a nevíte si rady, jak z ní vybudovat značku úspěšnou, pak je seminář vhodný přesně pro Vás. Pod vedením uznávané oděvní designerky Moniky Vaverové pochopíte základy pro správně postavený brand a z jednodenního semináře si odnesete řadu důležitých teoretických poznatků uplatnitelných v praxi.
Institut módní tvorby pravidelně pořádá jednodenní seminář pro začátečníky v módním průmyslu se zaměřením na budování úspěšné oděvní značky v tuzemsku či na zahraniční scéně. Na začátku absolvujete přednášku o současném stavu fashion industry v ČR a ve světě (včetně vlivu koronaviru na módní sektor). Dále Vás krok po kroku navedeme, jak správně sestavit byznys, jakým chybám se vyhnout na začátku a co Vás v souvislosti s novým brandem čeká. V druhé polovině vystřídá naši expertku na módní sektorBarboru Míkovou host z praxe – módní designerkaMonika Vaverová, která nastíní své začátky, studujícím poradí, jak se prezentovat a podá doporučení jak vést kreativní brand včetně nastavení správné marketingové komunikace.
Pokud zvažujete založit oděvní značku, nebo již značku vlastníte a nevíte si rady, jak z ní vybudovat značku úspěšnou, pak je seminář vhodný přesně pro Vás! V případě konkrétních dotazů doporučujeme zvážit čistě individuální konzultaci. Seminář poskytuje obecné informace pro začátečníky a jedná se o ucelený rychlokurz. Doporučujeme si prohlédnout celý harmonogram v záložce rozvrh níže. Po absolvování semináře je též možné domluvit individuální sezení a prokonzultovat konkrétní projekt studujícího, viz. poradenství oděvní značka na míru. Jednodenní seminář se koná v prostorách našeho Institutu v Praze na Vinohradech. V případě uzavření ateliéru z nařízení vlády by se program uskutečnil online
Zakladatelka a ředitelka Institutu módní tvorby, specialistka na marketing a management v módním sektoru, lektorka a spisovatelka / Fashion management (Grada 2019), Méně mít a více žít (Grada 2019), Teorie klavíru s podtitulem Co mě naučili muži a na co jsem si přišla sama (Pointa, únor 2022) .
Jejím cílem do budoucna je čím dál více informovat o stavu oděvního průmyslu v Čechách a nadále pomáhat designerům uplatnit se na lokálním trhu. Z významných ocenění si nejvíce váží ocenění Český Goodwill 2015 v kategorii inovace, umístění v top 10 soutěže Žena regionu za Prahu v roce 2020 a též nominace na ženu roku 2020.
Barbora se posledních 5 let snaží mapovat českou módní scénu a problematiku s ní spojenou stále mapovat a sledovat, jakým směrem se autorská móda v Česku ubírá a porovnávat to s dosaženými výsledky ze své diplomové práce. Pro českou značku Pietro Fillipi pracovala na pozici Marketing Executive / Produkční, kde zajišťovala a koordinovala VIP eventy pro top klienty Pietro Filipi v Praze, Bratislavě, Brně a Ostravě. Měla na starosti komunikaci s jednotlivými obchody ohledně akcí podpory prodeje, doručování propagačních materiálů na pobočky aj. Zkušenosti má s koordinací projektů a jejich následné realizace, jako je např. event Dny Marianne a Shopping Fever (spolupráce s Burda Praha). Na Barboru se obrací studenti IMT s pomocí v marketingové komunikaci v konkrétních projektech a podílí se na úspěšné dráze řady našich absolventů.
Lidé znají Moniku jako plnou energie a radosti, kterou rozdává všem kolem sebe. I proto má ve svém okolí spoustu zajímavých osobností, které navíc ráda propojuje. Dobré mezilidské vztahy jsou pro ni základním stavebním kamenem osobního i pracovního života. A právě na férovosti, otevřenosti a vzájemné pomoci vybudovala svou značku MIMO Space. Věci říká „na rovinu“ a „bez zbytečných řečí kolem“. Proto s ní lidé rádi spolupracují – protože vždycky s jistotou ví, jak se věci mají.
Baví ji propojovat tradiční řemeslo s moderními technologiemi. Nedá dopustit na tužku a papír, ale od dětství hltá sci-fi tématikou. Je zastáncem klasické krejčoviny, kterou však kombinuje s nejnovějšími materiály, LEDizací či třeba 3D tiskem. Všechny ateliéry si postavila s vrtačkou v ruce, současně ale sleduje nejnovější objevy v technologiích i start-upovou scénu. Ráda při tvorbě kostýmů posouvá hranice postupů i technologií, a považuje se současně jak za návrhářku, tak i „výzkumníka“. Její práce je vlastně taková alchymie – ví, jaký má být výsledek, a z dostupných materiálů a technologií hledá způsob, jak jej dosáhnout. Ráda experimentuje a hledá řešení. Rozhodně od ní neuslyšíte „To nejde“.
Závazné přihlášky je možné zasílat nejpozději dva dny před zahájením programu (pokud je ještě volná kapacita – stává se, že se obsadí mnohem dříve). Teprve uhrazením kurzovného je místo pro studenta pevně blokované. Další termíny semináře se objeví vždy až po naplnění kapacity a program otevíráme maximálně 4x do roka.
Blok
Čas
Program
09.00 – 09.15
Příchod do ateliéru
1. blok TEORIE
9:15
Zahájení semináře – úvod, seznámení s programem
Právní náležitosti k založení nového brandu (registr. ochranná známka / druh podnikání / založení firmy)
Sestavení byznys plánu – krok za krokem
Financování / Nad čím přemýšlet – Cenotvorba a cash flow pro oděvní byznys
Příprava produktů k prodeji – povinné náležitosti a následné prodejní kanály
11:30
PŘESTÁVKA, STŘÍDÁNÍ PŘEDNÁŠEJÍCÍCH
2. blok TEORIE potkává PRAXI
12:30
úvod, seznámení s přednášejícím návrhářem
Představení oděvní značky přednášejícího
PROČ – klíčové slovo (váš nápad = vaše podnikání)
Specifika podnikání v oděvním sektoru – důraz na váš nápad, konkurenci
13:45
PŘESTÁVKA
3. blok PRAXE
14:00
Praktické sestavení byznys plánu – základní struktura (6 tipů)
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.