Korunní 880/101, Praha 3 +420 776 341 890
title image

Fashion program

Jednodenní seminář: Jak úspěšně založit oděvní značku

3.900 

Institut módní tvorby pravidelně pořádá jednodenní seminář pro začátečníky v módním průmyslu se zaměřením na budování úspěšné oděvní značky v tuzemsku či na zahraniční scéně ..

Katalogové číslo: 2021-06 Kategorie: , ,
Popis

Popis

Institut módní tvorby pravidelně pořádá jednodenní seminář pro začátečníky v módním průmyslu se zaměřením na budování úspěšné oděvní značky v tuzemsku či na zahraniční scéně. Seminář probíhá standardně v našem ateliéru. V případě uzavření ateliéru z důvodu nařízení vlády seminář probíhá online. Na začátku absolvujete přednášku o současném stavu fashion industry v ČR a ve světě (včetně vlivu koronaviru na módní sektor). Dále Vás krok po kroku Vás navedeme, jak sestavit správný byznys, jakým chybám se vyhnout a co Vás v souvislosti s novým brandem čeká. Na závěr nechybí host / návrhář z praxe, který nastíní své začátky, studujícím poradí, jak se prezentovat a podá doporučení jak vést kreativní brand.

Pokud zvažujete založit oděvní značku, nebo již značku vlastníte a nevíte si rady, jak z ní vybudovat značku úspěšnou, pak je seminář vhodný přesně pro Vás! V případě konkrétních dotazů doporučujeme zvážit individuální konzultaci. Seminář poskytuje obecné informace pro začátečníky a jedná se o ucelený rychlokurz. Doporučujeme si prohlédnout celý harmonogram v záložce rozvrh níže. Po absolvování semináře je též možné domluvit individuální sezení a prokonzultovat konkrétní projekt studujícího, viz. poradenství oděvní značka na míru.

TERMÍN ONLINE SEMINÁŘE 2021/0Z1

7.5. 2021

Klára Haunerová

Barbora Míková

Matěj Pardus

host bude upřesněn

pátek 9:15 – 15:00

Volná místa

kurz 2021/OZ1: 4 volná místa

Vybraná témata semináře
  • pochopení současného stavu fashion industry ČR / svět
  • vliv pandemie (COVID-19) na celý módní sektor
  • predikce vývoje do roku 2025
  • současný módní trh a prostor pro nové značky
  • jak vybudovat úspěšný byznys v ČR (marketingové strategie)
  • krok po kroku k založení značky (právní náležitosti, ochranná známka)
  • případové kazuistiky úspěšných značek
  • online – skrze sociální sítě + eshop, externí eshop
  • offline – concept store, pop up
  • marketingová komunikace pro oděvní designery
  • základy PR pro designery (tiskové zprávy, pořádání eventů, jak na novináře)
  • cenotvorba a cash flow pro oděvní byznys
  • rozhodnutí – shop / showroom / e-shop
  • příběh: Jak jsem budoval úspěšný byznys
Počet studentů na seminář

max 5

PŘEDNÁŠEJÍCÍ (liší se podle termínu konání)

1. + 2. + 3. blok / teorie: Klára Haunerová /  fashion marketing konzultant, ředitelka IMT Praha nebo Barbora Míková, odborná konzultantka, lektorka

4. blok / praxe: specifika marketingové komunikace pro oděvní designery / Matěj Jan Pardus / Miroslav Bárta

5. blok / příběh designera / Pavel Berky / Antonín Soukup / Lukáš Macháček / Miroslav Bárta / Jan Smejkal / Michaela Čapková

INSTITUT MÓDNÍ TVORBY

Adresa: Korunní 101, Praha 3 – Vinohrady

KONTAKT

info@kurzyodevnitvorby.cz; +420 776 341 890, +420 728 562 404

Termíny přihlášek

Závazné přihlášky je možné zasílat nejpozději 3 dny před začátkem kurzu (v případě volné kapacity). Teprve uhrazením kurzovného je Vaše místo pevně blokované.

Program
Blok Čas Program
09.00 – 09.15 Příchod do ateliéru
1. blok TEORIE 09.15 Zahájení semináře – úvod, představení se studenty, Specifika oboru – fashion industry 20tého století – ČR, svět
Velikost a struktura trhu (ČR), prostor pro nové značky
10.30
Přestávka
2. blok TEORIE 10.45 Právní náležitosti k založení nového brandu (registr. ochranná známka / druh podnikání / založení firmy
Branding / vizuální podoba značky / správně zvolené logo
Příprava kolekce k prodeji (etikety, povinné náležitosti)
11.30
Přestávka
3. blok TEORIE 12.00 Sestavení byznys plánu – krok za krokem
Cenotvorba a cash flow pro oděvní byznys
Příprava do výroby krok po kroku
12.45
Přestávka, střídání přednášejících
4.+ 5. blok PRAXE 13.00 Prodejní kanály: showroom / kamenná prodejna / e-shop
Hosté z praxe Úspěšná značka v praxi
Máme hotovo – zboží připraveno k prodeji a co dál?
Specifika marketingové komunikace pro oděvní sektor (se zaměřením na PR komunikaci)
13.45
Přestávka
14.00 Budování úspěšné oděvní značky / příklady z praxe /
15.00 Ukončení semináře
Cena kurzu veřejnost

3.900 Kč