Korunní 880/101, Praha 3 +420 728 562 404
title image

Fashion program

5P5A4748

Jednodenní seminář: Jak úspěšně založit oděvní značku s Monikou Vaverovou

4.600 

Pokud zvažujete založit oděvní značku, nebo již značku vlastníte a nevíte si rady, jak z ní vybudovat značku úspěšnou, pak je seminář vhodný přesně pro Vás. Pod vedením uznávané oděvní designerky Moniky Vaverové pochopíte základy pro správně postavený brand a z jednodenního semináře si odnesete řadu důležitých teoretických poznatků uplatnitelných v praxi.

Katalogové číslo: 2021-06 Kategorie: , ,
Popis

Popis

Institut módní tvorby pravidelně pořádá jednodenní seminář pro začátečníky v módním průmyslu se zaměřením na budování úspěšné oděvní značky v tuzemsku či na zahraniční scéně. Na začátku absolvujete přednášku o současném stavu fashion industry v ČR a ve světě (včetně vlivu koronaviru na módní sektor). Dále Vás krok po kroku navedeme, jak správně sestavit byznys, jakým chybám se vyhnout na začátku a co Vás v souvislosti s novým brandem čeká. V druhé polovině vystřídá naši expertku na módní sektor Barboru Míkovou  host z praxe – módní designerka Monika Vaverová, která  nastíní své začátky, studujícím poradí, jak se prezentovat a podá doporučení jak vést kreativní brand včetně nastavení správné marketingové komunikace.

Pokud zvažujete založit oděvní značku, nebo již značku vlastníte a nevíte si rady, jak z ní vybudovat značku úspěšnou, pak je seminář vhodný přesně pro Vás! V případě konkrétních dotazů doporučujeme zvážit čistě individuální konzultaci. Seminář poskytuje obecné informace pro začátečníky a jedná se o ucelený rychlokurz. Doporučujeme si prohlédnout celý harmonogram v záložce rozvrh níže. Po absolvování semináře je též možné domluvit individuální sezení a prokonzultovat konkrétní projekt studujícího, viz. poradenství oděvní značka na míru.   Jednodenní seminář se koná v prostorách našeho Institutu v Praze na Vinohradech. V případě uzavření ateliéru z nařízení vlády by se program uskutečnil online

TERMÍN SEMINÁŘE 2023/0Z3

21.7. 2023

DEN A ČAS

pátek 9:15 - 15:30

PŘEDNÁŠEJÍCÍ

Ing. Barbora Míková, Monika Vaverová, DiS.

Volná místa

kurz 2023/OZ3: 4 volná místa

Vybraná témata semináře
  • pochopení současného stavu fashion industry ČR / svět
  • vliv pandemie (COVID-19) na celý módní sektor
  • predikce vývoje do roku 2025
  • současný módní trh a prostor pro nové značky
  • Specifika podnikání v oděvním sektoru – důraz na nápad, konkurenci a načasování projektu
  • jak vybudovat úspěšný byznys v ČR (marketingové strategie)
  • krok po kroku k založení značky (právní náležitosti, ochranná známka)
  • financování (nastavení cenotvorby a cash flow)
  • případové kazuistiky úspěšných značek
  • online – skrze sociální sítě + eshop, externí eshop
  • offline – concept store, pop up
  • marketingová komunikace pro oděvní designery
  • základy PR pro designery (tiskové zprávy, pořádání eventů, jak na novináře)
  • příprava produktů k prodeji – povinné náležitosti a následné prodejní kanály
  • distribuce a rozvaha – shop / showroom / e-shop
  • příběh Moniky Vaverové: představení oděvní značky přednášejícího
Počet studentů na seminář

max 6

PŘEDNÁŠEJÍCÍ:

 

 

Klára Haunerová

Zakladatelka a ředitelka Institutu módní tvorby, specialistka na marketing a management v módním sektoru, lektorka a spisovatelka / Fashion management (Grada 2019), Méně mít a více žít (Grada 2019), Teorie klavíru s podtitulem Co mě naučili muži a na co jsem si přišla sama (Pointa, únor 2022) .

Jejím cílem do budoucna je čím dál více informovat o stavu oděvního průmyslu v Čechách a nadále pomáhat designerům uplatnit se na lokálním trhu. Z významných ocenění si nejvíce váží ocenění Český Goodwill 2015 v kategorii inovace, umístění v top 10 soutěže Žena regionu za Prahu v roce 2020 a též nominace na ženu roku 2020.

 

 

Barbora Míková

Barbora se posledních 5 let snaží mapovat českou módní scénu a problematiku s ní spojenou stále mapovat a sledovat, jakým směrem se autorská móda v Česku ubírá a porovnávat to s dosaženými výsledky ze své diplomové práce. Pro českou značku Pietro Fillipi pracovala na pozici Marketing Executive / Produkční, kde zajišťovala a koordinovala VIP eventy pro top klienty Pietro Filipi v Praze, Bratislavě, Brně a Ostravě. Měla na starosti komunikaci s jednotlivými obchody ohledně akcí podpory prodeje, doručování propagačních materiálů na pobočky aj. Zkušenosti má s koordinací projektů a jejich následné realizace, jako je např. event Dny Marianne a Shopping Fever (spolupráce s Burda Praha). Na Barboru se obrací studenti IMT s pomocí v marketingové komunikaci v konkrétních projektech a podílí se na úspěšné dráze řady našich absolventů.

 

 

 

 

Monika Vaverová

Lidé znají Moniku jako plnou energie a radosti, kterou rozdává všem kolem sebe. I proto má ve svém okolí spoustu zajímavých osobností, které navíc ráda propojuje. Dobré mezilidské vztahy jsou pro ni základním stavebním kamenem osobního i pracovního života. A právě na férovosti, otevřenosti a vzájemné pomoci vybudovala svou značku MIMO Space. Věci říká „na rovinu“ a „bez zbytečných řečí kolem“. Proto s ní lidé rádi spolupracují – protože vždycky s jistotou ví, jak se věci mají.

Baví ji propojovat tradiční řemeslo s moderními technologiemi. Nedá dopustit na tužku a papír, ale od dětství hltá sci-fi tématikou. Je zastáncem klasické krejčoviny, kterou však kombinuje s nejnovějšími materiály, LEDizací či třeba 3D tiskem. Všechny ateliéry si postavila s vrtačkou v ruce, současně ale sleduje nejnovější objevy v technologiích i start-upovou scénu. Ráda při tvorbě kostýmů posouvá hranice postupů i technologií, a považuje se současně jak za návrhářku, tak i „výzkumníka“. Její práce je vlastně taková alchymie – ví, jaký má být výsledek, a z dostupných materiálů a technologií hledá způsob, jak jej dosáhnout. Ráda experimentuje a hledá řešení. Rozhodně od ní neuslyšíte „To nejde“.

INSTITUT MÓDNÍ TVORBY

Adresa: Korunní 101, Praha 3 – Vinohrady

KONTAKT

info@institutmodnitvorby.cz; +420 728 562 404

Termíny přihlášek

Závazné přihlášky je možné zasílat nejpozději dva dny před zahájením programu (pokud je ještě volná kapacita – stává se, že se obsadí mnohem dříve). Teprve uhrazením kurzovného je místo pro studenta pevně blokované. Další termíny semináře se objeví vždy až po naplnění kapacity a program otevíráme maximálně 4x do roka.

Blok Čas Program
09.00 – 09.15 Příchod do ateliéru
1. blok TEORIE 9:15 Zahájení semináře – úvod, seznámení s programem
Právní náležitosti k založení nového brandu (registr. ochranná známka / druh podnikání / založení firmy)
Sestavení byznys plánu – krok za krokem
Financování / Nad čím přemýšlet – Cenotvorba a cash flow pro oděvní byznys
Příprava produktů k prodeji – povinné náležitosti a následné prodejní kanály
11:30 PŘESTÁVKA, STŘÍDÁNÍ PŘEDNÁŠEJÍCÍCH
2. blok TEORIE potkává PRAXI
12:30 úvod, seznámení s přednášejícím návrhářem
Představení oděvní značky přednášejícího
PROČ – klíčové slovo (váš nápad = vaše podnikání)
Specifika podnikání v oděvním sektoru – důraz na váš nápad, konkurenci
13:45 PŘESTÁVKA
3. blok PRAXE 14:00 Praktické sestavení byznys plánu – základní struktura (6 tipů)
Marketingová komunikace / strategie
Branding / vizuální podoba značky
4.blok KONZULTACE Diskuze
15:30 Ukončení semináře
Cena kurzu veřejnost

4.600 Kč